Bestyrelsen består af 5 medlemmer, der konstituerer sig med formand og kasserer. Valgene sker for et tidsrum af 2 år, således at der skiftevis afgår 2 og 3 medlemmer. Genvalg kan finde sted. Desuden vælges 1 bestyrelsessuppleant for 1 år. Foreningen tegnes ved den samlede bestyrelse. Bestyrelsen råder over foreningens midler og er ansvarlig for, at disse anvendes i overensstemmelse med foreningens vedtægter og generalforsamlingsbeslutninger.
Bestyrelsen er beslutningsdygtig, når mindst 3 medlemmer inklusiv formand er til stede. Beslutninger træffes ved stemmeflertal og i tilfælde af stemmelighed er formandens stemme afgørende.
Generel henvendelse til Beboerforeningen Væltesbakke i Øster Hurup bedes rettes mod e-mail adressen info@vaeltesbakke.dk.
Bestyrelsen består af nedenstående personer - klik på billederne for at se dem i stor størrelse.
Bestyrelsesmedlem
Jytte Jensen
Adresse: Granvej 4
Bestyrelsesmedlem
Margit Pedersen
Adresse: Granvej 6
Bestyrelsesformand
Søren Mogensen
Tlf.: 40852382
E-mail: formand@vaeltesbakke.dk
Adresse: Lærkevej 27
Kasserer
Anette Poulsen
Tlf.: 41856928
E-mail: kasserer@vaeltesbakke.dk
Adresse: Lærkevej 21
Bestyrelsesmedlem
Lars Ole Nielsen
Adresse: Lærkevej 18
Copyright 2020 © Alle rettigheder forbeholdt Beboerforeningen Væltesbakke i Øster Hurup
Hjemmeside udarbejdet af Thomas Østergaard